mercredi 27 février 2008

Bienvenue chez les ch'tis

Pus fort queuch'Titanic, 500 000 intrées in eune semaine sur troués départ'mins.. Cho défreume in ch'timi su 10 din ch'nord al chinéma
Pi nouz'aut, ed'pis troués moués, quind j'o vu l'binde annonce, j'attindais ch'film. J'éto à l'presse. In avant-preumière mardi souere, in a saqué d'dins eune des troués salles rimplies deuch' Gaumont d'Labège.
J'o bel d'immener Jade qu'o préféré l'momint quind ch'dany i dit Oui pour euch' marriache, mais alle m'o dit Hein Biloute ! al chortie deuch' film. Mais alle m'o ed'mandé auchi ce que chéto in ch'ti din l'même timps quind in rintrait a not' barraque.

D'main, i fera bieau et mi, m'in vo parler comme nouz'aut... cha comminche à m'déminger d'dins... J'o même ardit à Sophie sur l'quémin, din not' carrette, qu'c'éto point des carabistouilles queud'rester à Lille, ço m'démingeait auchi. Alle m'o point dit nin... A suife !

1 commentaire:

Hervé Torchet a dit…

Très fort, les Ch'tis !